Sigma High Speed Zoom Line 18-35mm T2 E-Mount (Fully Luminous)

Sigma High Speed Zoom Line 18-35mm T2 E-Mount (Fully Luminous)

SIRUI Anamorphic Lens 1,33x 75mm f/1.8 E-Mount

SIRUI Anamorphic Lens 1,33x 75mm f/1.8 E-Mount

Sony E 16-55mm f/2,8 G

Sony E 16-55mm f/2,8 G

Sigma High Speed Zoom Line 18-35mm T2 E-Mount (Fully Luminous)

SAP:015796 / MFR:21D967

24 990,00 zł 20 317,07 zł

24990
Pierwszy na świecie obiektyw ze zmienną ogniskową i stałym świetle T2 Najwyższa rozdzielczość filmowania 6K - 8 K Obiektyw z flourowymi oznaczeniami
Wysyłka w 7-14 dni
Porównaj
Więcej od Sigma

Sigma High Speed Zoom Line 18-35mm T2 E-Mount (Fully Luminous)

Pierwszy na świecie obiektyw ze zmienną ogniskową i stałym świetle T2
Najwyższa rozdzielczość filmowania 6K - 8 K

OBIEKTYW  FILMOWY - seria CINE
High Speed Zoom Line  18-35 T/2.0
Obiektyw z flourowymi oznaczeniami

W odpowiedzi na wysokie wymagania dla soczewek w dobie ultrawysokiej rozdzielczości Sigma opracowała nową linie obiektywów kinowych CINE. Zachowując w 100% ten sam znakomity układ optyczny obiektywy filmowe Sigma zostały wyposażone w zupełnie 100% nowy zoptymalizowany układ mechaniczny obejmujący wszystkie podstawowe funkcje potrzebne w nowoczesnej kinematografii.

Konstrukcja obiektywu posiada takie same uszczelnienia jak obiektyw 150-600 Sport. Każdy ruchomy pierścien jest uszczelniony tak, aby nie dostała sie do wew. obudowy woda i kurz - obiektyw jest gotowy do pracy w trudnych warunkach.

Zastosowane pierścienie do zmiany  przesłony, zooma oraz ostrości  zawierają przepustnice ze specjalnej żywicy która umożliwia cichą pracę. Cecha ta eliminuje wszelkie metaliczne dźwięki co pozwala użytkownikowi na robienie zdjęć czy filmowanie w miejscach gdzie wymagana jest cisza

Obiektywy Sigma CINE zdobyły nagrodę "Good Design Awards"

Konstrukcja Optyczna
Cały układ optyczny opiera się na profesjonalnej linii ART , którą zaprojektowano pod kątem najbardziej wymagających profesjonalistów,którzy oczekują pozbawionej zniekształceń, najwyższej jakości obrazu, zarówno w centrum kadru, jak i jego brzegach.
Sigma wykorzystała długoletnie doświadczenie przy projektowaniu i produkcji obiektywów w połączeniu z nowymi standardami jakości kontroli przy użyciu własnego systemu pomiarowego A1.
Obiektyw ma bardzo skomplikowaną konstrukcję optyczną, zastosowano w nim aż 17 soczewek ułożonych w 12 grupach. 4 z nich to soczewki sferyczne, a kolejnych 5 to elementy ze szkła SLD, odpowiedzialnego za likwidację abberacji. Tak zaawansowana konstrukcja zapewnia rewelacyjną jakość obrazu nawet przy pracy pod słońce, ponieważ wszystkie soczewki pokryto licznymi warstwami antyrefleksyjnymi eliminując bliki i flary.
Stała wartość przysłony T2.0 w połączeniu z 9-cio listkową kołową przysłoną zapewnia korzystne rozmycie nieostrych obszarów. Uzyskany w ten sposób bokeh jest pożądany zarówno w fotografii, jak i wideofilmowaniu.
Dzięki zastosowaniu wewnętrznego ogniskowania obiektyw nie zmienia swojej długości podczas ostrzenia oraz zmiany ogniskowych. Przednia soczewka pozostaje nieruchoma, dzięki czemu można zastosować filtry polaryzacyjne, połówkowe czy szare ND niezbędne przy filmowaniu.

Cechy obiektywów CINE:

  • Pyłoszczelna i bryzgoodporna obudowa
  • Konstrukcja obiektywu posiada takie same uszczelnienia jak obiektyw 150-600 Sport. Każdy ruchomy pierścień jest uszczelniony tak aby nie dostała się do wew. obudowy woda i kurz - obiektyw jest gotowy do pracy w trudnych warunkach.
  • Korpus wykonany jest w 100% z metalu
    Aby stawić czoło najwyższym wymaganiom profesjonalisty.
  • Dobór skali odległości na pierścieniu ostrości
    W zależności od preferencji użytkownika obiektyw może być wyposażony w pierścień ostrości ze skalą w metrach (m) lub stopach (ft).
  • Wersja Fully Luminous (opcja odpłatna)
    W tej wersji wszystkie informacje umieszczone na obudowie obiektywu ( ogniskowa, przesłona, skali odległości ) są pokryte specjalną farbą świecącą w ciemnościach.Pozwala to na pewniejszą kontrole podczas filmowania w warunkach słabego oświetlenia.
  • Grawerowanie laserowe
    W celu zwiększenia trwałości - na każdym pierścieniu wszystkie informacje są grawerowane laserowo co zwiększa ich trwałość na dłuższą metę.
  • Rozmiar filtra 82mm (1)
    Rozmiar jest standaryzowany na średnice 82mm, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z tego samego rozmiaru filtra ND dla pozostałych obiektywów.
  • Rozmiar przedniej osłony obiektywu 95mm (2)
    Ta średnica jest kompatybilna z pozostałymi obiektywami Sigmy.
  • Standaryzowane pozycje biegów (3)(4)(5)
    Eliminuje potrzebę regulacji ustawień ostrości, napędu silnika czy innych akcesorii nawet jak zmienimy obiektyw.
  • Pitch gear 0.8 M (3)(4)(5)
    Jest standardem dla obiektywów kinowych zapewniając kompatybilność z istniejącymi akcesoriami
  • 180 ° kąt obrotu pierścienia ostrości (3)
    Umożliwia bardzo precyzyjne ustawienie ostrości
  • 160 ° kąt obrotu pierścienia zooma (4)
    Umożliwia bardzo precyzyjne przybliżanie
  • 60 ° kąt obrotu pierścienia przysłony (5)
    Zapewnia płynne sterowanie przesłoną bez kliknięć co jest standardem w bardzo wysokiej klasie obiektywów kinowych.
  • Cicha praca pierścieni (3)(4)(5)
    Każdy pierścień zawiera przepustnice ze specjalnej żywicy co prowadzi do cichej pracy. Cecha ta eliminuje wszelkie metaliczne dźwięki co pozwala użytkownikowi na robienie zdjęć czy filmowanie w miejscach gdzie wymagana jest cisza.
  • Balans kolorów
    Standaryzowany we wszystkich obiektywach CINE, zaprojektowany zgodnie ze standardem CCI Sigma. Sprawia to ,że korekcja kolorów jest bardzo prosta.
  • Ulepszone mocowanie EF (6)
    Otwór na kołek oporowy został wzmocniony tak aby zwiększyć długotrwałe użytkowanie ( dotyczy mocowania Canon EF )
  • Stopka mocowania obiektywu (7)
    Pomaga zminimalizować obciążenie korpusu aparatu zwiększając jednocześnie jego stabilność. Wysokość stopki jest dostosowana do innych akcesorii. Można ją także zamocować na górze obiektywu.
  • Zmiana mocowania obiektywu
    Usługa ta pozwala użytkownikom konwertować mocowanie do i z mocowań EF i E. Sigma zmieni w Twoim obiektywie zarówno mocowanie jak i wewnętrzne elementy tak aby obiektyw był kompatybilny z aparatami innej firmy.
    Uwaga : usługa konwersji nie jest dostępna dla mocowań PL

 

Mosiężne mocowanie bagnetu
łączy wysoką jakość wykonania z wytrzymałością. Jego powierzchnia jest poddawana specjalnej obróbce wzmacniającej, aby zapewnić wysoką jakość obiektywu, gwarantującą długotrwałe użytkowanie.

Made in Japan - najwyższa jakość wykonania
Wszystkie procesy produkcyjne w firmie Sigma – od form odlewniczych do poszczególnych części – powstają w całości w Japonii pod kontrolą zintegrowanego systemu produkcyjnego. Jesteśmy obecnie jednym z niewielu producentów, których produkty są wytwarzane wyłącznie w Japonii.

Gwarancja - 3 lata
Gwarancja 3-letnia po bezpłatnym zarejestrowaniu produktu na stronie www.gwarancja.sigma-foto.pl Możliwość odpłatnego przedłużenia gwarancji do 5 lat.

Specyfikacja techniczna Sigma CINE 18-35/T 2.0 - mocowanie E

  • Ogniskowa - zmienna 18- 35   
  • Konstrukcja - 17 elementów w 12 grupach
  • Max. wartość przesłony - T 16.0
  • Min. wartość przesłony - T 2.0
  • Listki przesłony - 9 kołowych
  • Kąt widzenia
    S35 - 76,1 - 43,8
    APS-C - 76,5 - 44,2
  • Średnica filtra - 82 mm
  • Dystans minimalny - 28 cm
  • Wymiary (długość.):
    mocowanie E - 155,5 mm
  • Waga:
    mocowanie E - 1510 g
  • Dostępne Mocowanie: CANON EF, SONY E, PL

 

Uwaga: Wyświetlanie produktów na stronie służy wyłącznie celom informacyjnym. Dokładamy wszelkich starań, aby publikowane tu informacje były jak najbardziej aktualne, jednak producent zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji.