Jak kupować

Krok 1 - Wybór produktów

·  przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,· przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
·  Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
·  pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni
·  po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
·  jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.


Krok 2 - Zawartość koszyka

· w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
· zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na "aktualizuj koszyk", aby dopasować zamówienie,
· klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
· wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
· jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
· potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.

 
Krok 3 - Składanie zamówienia
 

· jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
· jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:

· podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
· brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
· możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.

· wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
· aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
· ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
· po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
· kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
· odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.


 

Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.

Do dzieła teraz mozesz złożyć pierwsze zamówienie ;) -  nie jesteś pewien - zadzwoń podpowiemy !

 



 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

Wysyłka_24h Przedsprzedaż - zapowiedź produktów których nie ma jeszcze w bieżącej sprzedaży istnieje jednak możliwość składania na nie zamówień. Termin dostawy może nie być do końca znany.

Wysyłka_24h Wysyłka 24h– to produkty które posiadamy w naszym warszawskim magazynie i jesteśmy w stanie wysłać je w 24h od zaksięgowania Twojej wpłaty.

Wysyłka_2-7_dni Wysyłka 2-7 dni – Produkty te wysyłamy od 2 do 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Zazwyczaj jest to towar ściągany z polskich magazynów producenta i czas by do nas trafił to około 2 dni roboczych. Jak tylko przyjdzie wysyłamy go na podany przez Ciebie adres.

 Wysyłka 7 do 14 dni – to towar,  który będzie zamówiony przez nas po Twojej wpłacie. Zazwyczaj jest to towar ściągany z europejskich magazynów producenta i czas by do nas trafił to około 7 dni roboczych. Jak tylko przyjdzie wysyłamy go na podany przez Ciebie adres.

 Wysyłka 3-4 tygodnie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - z racji jego złożoności lub czasów jakie producent potrzebuje na dostawę dl naszego sklepu termin oczekiwania to ok 3-4 tyg. Skontaktuj się z nami drogą email: sklep@creativetools.pl lub telefonicznie: +48 22 2570080 by uściślić termin wysyłki.

Wysyłka powyżej 4 tygodni – Z reguły dotyczy produktów na indywidualne zamówienie lub ogólnie trudno dostępnych. Skontaktuj się z nami drogą email: sklep@creativetools.pl lub telefonicznie: +48 22 2570080 by uściślić termin wysyłki