Jak kupować


Jak kupować

Krok 1 - Wybór produktów

  1. przeglądaj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt,· przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat,
  2. mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają braków lub błędów. Ponieważ ew. błędne opisy nie mogą jednak być podstawą do roszczeń, w przypadku wątpliwości prosimy o kontakt z handlowcem przed podjęciem decyzji o zakupie.
  3. pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą zapamiętać produkty w przechowalni
  4. po znalezieniu interesującego Ciebie produktu, dodaj go do koszyka,
  5. jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.


Krok 2 - Zawartość koszyka

  1. w koszyku zobaczysz dokładnie, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości,
  2. zmień wartość w kolumnie ilość i kliknij na „aktualizuj koszyk", aby dopasować zamówienie,
  3. klikając na ikonę minusa usuniesz produkty z koszyka,
  4. wybierz odpowiadającą Ci formę dostawy i płatności,
  5. jeżeli posiadasz kupon rabatowy, wprowadź go poniżej, aby otrzymać zniżkę,
  6. potwierdź wybrane opcje klikając na przycisk „zamawiam”.


Krok 3 - Składanie zamówienia

  1. jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie, podaj dane logowania i kliknij na "zaloguj się",
  2. jeżeli nie posiadasz konta, wybierz opcję "zarejestruj się" lub pomiń zakładanie konta klikając na "złóż zamówienie"; pamiętaj, że rejestracja pozwoli Ci korzystać z wielu przywilejów, w tym:
    - podgląd statusu realizacji zamówień oraz historii zakupów,
    - brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach,
    - możliwość otrzymywania indywidualnych rabatów i kuponów promocyjnych.
  3. wprowadź Twoje imię i nazwisko oraz informacje teleadresowe,
  4. aby zamówienie wysłać na inny adres, zaznacz "inny adres wysyłki" i podaj odpowiednie dane,
  5. ewentualne dodatkowe informacje o realizacji zamówienia umieść w polu "uwagi"
  6. po kliknięciu na "Podsumowanie" zobaczysz komplet podanych przez Ciebie informacji,
  7. kliknięcie na przycisku "Złóż zamówienie" oznacza potwierdzenie zakupu,
  8. odbierz wiadomość email i kliknij na link potwierdzający złożenie zamówienia.


Pamiętaj, że zarejestrowani klienci mogą w swoim koncie śledzić status realizacji złożonych zamówień.
Do dzieła teraz mozesz złożyć pierwsze zamówienie ;) -  nie jesteś pewien - zadzwoń podpowiemy!

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  1.  Przedsprzedaż - zapowiedź produktów których nie ma jeszcze w bieżącej sprzedaży istnieje jednak możliwość składania na nie zamówień. Termin dostawy może nie być do końca znany.
  2.  Wysyłka 24h– to produkty które posiadamy w naszym warszawskim magazynie i jesteśmy w stanie wysłać je w 24h od zaksięgowania Twojej wpłaty.
  3.  Wysyłka 2-7 dni – Produkty te wysyłamy od 2 do 7 dni po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Zazwyczaj jest to towar ściągany z polskich magazynów producenta i czas by do nas trafił to około 2 dni roboczych. Jak tylko przyjdzie wysyłamy go na podany przez Ciebie adres.
  4.   Wysyłka 7 do 14 dni – to towar,  który będzie zamówiony przez nas po Twojej wpłacie. Zazwyczaj jest to towar ściągany z europejskich magazynów producenta i czas by do nas trafił to około 7 dni roboczych. Jak tylko przyjdzie wysyłamy go na podany przez Ciebie adres.
  5.   Wysyłka 3-4 tygodnie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - z racji jego złożoności lub czasów jakie producent potrzebuje na dostawę dl naszego sklepu termin oczekiwania to ok 3-4 tyg. Skontaktuj się z nami drogą email: [email protected] lub telefonicznie: +48 22 2570080 by uściślić termin wysyłki.
  6.   Wysyłka powyżej 4 tygodni – Z reguły dotyczy produktów na indywidualne zamówienie lub ogólnie trudno dostępnych.  Skontaktuj się z nami drogą email: [email protected] lub telefonicznie: +48 22 2570080 by uściślić termin wysyłki