RED DSMC2 Helium 8K S35 (710-0304)

Więcej widoków

RED DSMC2 Helium 8K S35 (710-0304)

SAP:012682 / MFR: 710-0304

Cena brutto:  117 680,00 PLN      

Cena netto: 95 674,80 PLN

Dostępny 7-14 dni

Kamera z matrycą HELIUM 35.4 Megapixel CMOS, zakresem dynamicznym 16.5+. Nagrywająca w formacie REDCODE RAW do 8K Full Frame (8192 x 4320) i 60 fps. O niewielkiej wadze ok 1,5kg, wsparciem 3D LUT i zintegrowaną anteną WiFi REDLINK

RED DSCM2 Helium 8K S35 (710-0304)

Marka RED stała się standardem na rynku wysokiej jakości obrazowania od czasu rozpalenia rewolucji 4K w 2007 roku. Nagrywanie materiałów w wyższych rozdzielczościach pozwala na tworzenie bardziej realistycznych i sugestywnych obrazów. Matryce RED przechwytują do maksymalnie 17x większej rozdzielczości niż HD. Od najdrobniejszych szczegółów do najbardziej rozległych widoków - wszystko ożywa z niespotykanym realizmem, dając więcej elastyczności w kreatywności, lepsze VFX, gładsze linie i zapewniając rozwój formatów dla nadchodzących materiałów filmowych .

Ponad 16 stopni zakresu dynamicznego, niegdyś uważane za niemożliwe do osiągnięcia przez kamerę cyfrową, zapewniają operatorom i fotografom zdolność do podejmowania wyzwań w trudnych warunkach oświetleniowych bez konieczności stosowania nadmiernej ilości filtrów, co ułatwia pracę w nieprzewidywalnych okolicznościach pozwalając jednocześnie uchwycić niewiarygodne ujęcia.

Nagrywanie w plikach RAW nigdy nie było tak łatwe. Zastrzeżony format REDCODE plików RAW RED określany po prostu jako R3D, daje maksymalną elastyczność podczas pracy. Pliki R3D mogą być stosowane w standardowych programach poprodukcyjnych, VFX, zgodności i w stopniowaniu. Struktura danych R3D pozwala na bezstratną edycję, z zachowaniem integralności oryginalnego materiału filmowego przy jednoczesnej maksymalizacji jakości obrazu i zmniejszeniu zapotrzebowania na pamięć masową. Dodatkowo, kamery DSMC2 oferują jeszcze większą swobodę twórczą poprzez zdolność do jednoczesne nagrywania w Apple ProRes lub Avid DNxHR/HD.

Kamery RED przechwytują z taką samą drobiazgowością jakiej można oczekiwać od lustrzanek czy kamer kinowych, co pozwala na bezproblemowe wyciągnięcie ujęć fotograficznych z dowolnego nagranego video. 35 milionów pikseli na matrycy w każdym strzale zaciera granicę między ruchem a fotografią, dając to co najlepsze z obydwu światów.

Zaprojektowane od podstaw, zapewniają powalającą wydajność w każdym otoczeniu. Bez względu na to czy dążysz do tego, by kamera była możliwie najlżejsza czy pracujesz w studio w złożonej konfiguracji, kamery RED dostarczą obrazu o kinowej jakości i w profesjonalnej klasie.

Marka RED zobowiązała się do dostarczania elastycznych, twórczych i wysokiej klasy narzędzi. Szeroki wachlarz możliwości wyboru kierunku modernizacji produktów, oraz kompatybilność akcesoriów zachęcają do wkroczenia w następną generację wyświetlaczy wysokiej rozdzielczości. Misją marki RED jest ułatwienie operatorom przemieszczania się pomiędzy systemami kamer bez konieczności zakupu nowego sprzętu.

Specyfikacja:

  • Typ matrycy - HELIUM 35.4 Megapixel CMOS
  • Efektywna liczba pikseli - 8192 x 4320
  • Rozmiar matrycy - 29.90 mm x 15.77 mm (przekątna: 33.80 mm)
  • Dynamic Range - 16.5+ stops (80 dB)
  • MAX Data Rates - Do 300 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (512GB & 1TB), Do 225 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (120GB & 240GB)
  • MAX FRAME RATES - 60 fps at 8K Full Frame (8192 x 4320)
    75 fps at 8K 2.4:1 (8192 x 3456)
    60 fps at 7K Full Frame (7168 x 3780)
    75 fps at 7K 2.4:1 (7168 x 3024)
    75 fps at 6K Full Frame (6144 x 3240)
    100 fps at 6K 2.4:1 (6144 x 2592)
    96 fps at 5K Full Frame (5120 x 2700)
    120 fps at 5K 2.4:1 (5120 x 2160)
    120 fps at 4K Full Frame (4096 x 2160)
    150 fps at 4K 2.4:1 (4096 x 1728)
    150 fps at 3K Full Frame (3072 x 1620)
    200 fps at 3K 2.4:1 (3072 x 1296)
    240 fps at 2K Full Frame (2048 x 1080)
    300 fps at 2K 2.4:1 (2048 x 864)
  • REDCODE SETTINGS - 5:1 REDCODE for 8K Full Frame (8192 x 4320) at 24 fps
    12:1 REDCODE for 8K Full Frame (8192 x 4320) at 60 fps
    2:1 REDCODE for 4K Full Frame (4096 x 2160) at 24 fps
    3:1 REDCODE for 4K Full Frame (4096 x 2160) at 60 fps
  • ACQUISITION FORMATS - 8K Full Frame (8192 x 4320), 2:1, 2.4:1, 16:9, 14:9, 3:2,
    6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x, 1.25x
    7K Full Frame (7168 x 3780), 2:1, 2.4:1, 16:9, 6:5, 4:1, 8:1,
    and Ana 2x, 1.3x
    6K Full Frame (6144 x 3240), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 6:5,
    4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x, 1.25x
    5K Full Frame (5120 x 2700), 2:1, 2.4:1, 16:9, 6:5, 4:1, 8:1,
    and Ana 2x, 1.3x
    4K Full Frame (4096 x 2160), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4,
    6:5, 4:1, 8:1, 1:1, and Ana 2x, 1.3x
    3K Full Frame (3072 x 1620), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4,
    6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x
    2K Full Frame (2048 x 1080), 2:1, 2.4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4,
    6:5, 4:1, 8:1, and Ana 2x, 1.3x
  • APPLE PRORES - 422 HQ, 422 and 422 LT at 4K (4096 × 2160) up to 29.97 fps
    4444 XQ and 4444 at 2K (2048 × 1080) up to 120 fps
    422 HQ, 422 and 422 LT at 2K (2048 × 1080) up to 120 fps
  • AVID - DNxHR HQX at 4K (4096 × 2160) 12-bit up to 29.97 fps
    DNxHR HQ, SQ and LB at 4K (4096 × 2160) 8-bit up to 29.97 fps
    DNxHR 444 at 2K (2048 × 1080) 12-bit up to 120 fps
    DNxHD 444 and HQX (1920 × 1080) 10-bit up to 120 fps
    DNxHD HQ, SQ and LB (1920 × 1080) 8-bit up to 120 fps
  • Wsparcie 3D LUT
  • Zintegrowana antena WiFi REDLINK
  • Filtr OLPF Standard
  • Waga - ok 1,5kg
  • Gwarancja - 2 lata

Recenzje klientów

Numer SAP 012682
Nr katalogowy dostawcy 710-0304
Kod EAN Nie
Gwarancja 24 miesiące
Producent RED