RED DSMC2 DRAGON-X 5K S35 (710-0317)

RED DSMC2 DRAGON-X 5K S35 (710-0317)

SAP:013491 / MFR: 710-0317

Cena brutto:  71 930,00 PLN      

Cena netto: 58 479,67 PLN

Dostępny 7-14 dni

Kamera cyfrowa RED z matrycą DRAGON-X 13.8 Megapixel CMOS, efektywnymi pikselami 5120 × 2700.

RED DSMC2 DRAGON-X 5K S35

Kamery RED zapewniają oszałamiającą rozdzielczość i jakość obrazu - tworząc czyste i organiczne obrazy, które ożywiają materiał filmowy. Matryce MONSTRO i HELIUM to kolejny krok na drodze do piękna - do 17x większej rozdzielczości niż HD - i ponad 4x więcej niż 4K.
Dla zapewnienia elastyczności w każdej sytuacji, GEMINI posiada najwyższej czułości matrycę pomiędzy kamerami RED i oferuje znacznie zwiększoną wydajność w warunkach słabego oświetlenia i lepszą wydajność w cieniach.

DRAGON-X posiada wielokrotnie nagradzany czujnik DRAGON, teraz z IPP2, dostarczający filmową jakość 5K w formacie Super 35. DSMC2 BRAIN jest w stanie zapisywać dane z prędkością 300 MB/s i może jednocześnie nagrywać w REDCODE RAW i Apple ProRes lub Avid DNxHR/HD.

Dzięki funkcjom takim jak bezprzewodowe urządzenia peryferyjne, zintegrowana wnęka na nośniki, sterowanie bezprzewodowe - DSMC2 jest również kompatybilny z rosnącym arsenałem modułów i akcesoriów - od RED i od innych producentów niezależnych. Plecak na wymienne uchwyty OLPF i obiektywów oraz DSMC2 daje Ci pełną kontrolę nad materiałem filmowym.

UWAGA: DSMC2 BRAIN nie posiada portu zasilania DC IN. Do zasilania kamery wymagany jest ekspander portów lub moduł zasilania. Aby skonstruować roboczą konfigurację dla każdego urządzenia BRAIN, RED zaleca ekspander, baterię, mocowanie obiektywu, wyświetlacz i nośnik.

UWAGA: Wszystkie modele DSMC2 BRAIN dostarczane są w standardzie OLPF; dostępny jest 2-pack OLPF dla środowisk Skin Tone-Highlight i Low Light.

Specyfikacja:

  • Typ sensora - DRAGON-X 13.8 Megapixel CMOS
  • Efektywne piksele - 5120 × 2700
  • Rozmiar matrycy - 25.6 mm x 13.5 mm (Przekątna: 28.9 mm)
  • Dynamic range - 16.5+ stops
  • MAX FRAME RATES -
    96 kl./s przy pełnym formacie 5K (5120 x 2700), 120 kl./s przy 5K 2,4:1 (5120 x 2160)
    120 kl./s przy pełnym formacie 4K (4096 x 2160), 150 kl./s przy 4K 2,4:1 (4096 x 1728)
    150 kl./s przy pełnym formacie 3K (3072 x 1620), 200 kl./s przy 3K 2,4:1 (3072 x 1296)
    240 kl./s przy pełnym formacie 2K (2048 x 1080), 300 kl./s przy 2K 2,4:1 (2048 x 864)
  • MAX DATA RATES -
    Do 300 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (480 GB i 960 GB)
    Do 225 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (120 GB i 240 GB)
  • CZĘSTOTLIWOŚĆ ODŚWIEŻANIA KLATEK NA SEKUNDĘ (PROJECT TIMEBASE) -
    23.98, 24, 25, 29.97, 47.95, 48, 50, 59.94, 60 kl./s, wszystkie rozdzielczości
  • Ustawienia REDCODE, Zakres od 2:1 do 22:11 -
    2:1 REDCODE Full Format 5K (5120 x 2700) i 24 kl./s
    8:1 REDCODE Full Format 5K (5120 x 2700) i 96 kl./s
    2:1 REDCODE Full Format 4K (4096 x 2160) i 24 kl./s
    6:1 REDCODE Full Format 4K (4096 x 2160) i 120 kl./s
  • REDCODE RAW ACQUISITION FORMATS -
    5K Full Format (5120 × 2700), 2:1, 2,4:1, 16:9, 4:1, 8:1 oraz Ana 2x, 1,3x
    4K Full Format (4096 × 2160), 2:1, 2,4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1 oraz Ana 2x, 1,3x
    3K Full Format (3072 × 1620), 2:1, 2,4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1 oraz Ana 2x, 1,3x
    2K Full Format (2048 × 1080), 2:1, 2,4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1 oraz Ana 2x, 1,3x
  • APPLE PRORES -
    ProRes 422 HQ, ProRes 422 i ProRes 422 LT przy 4K (4096 × 2160) do 29,97 kl./s
    ProRes 4444 XQ i ProRes 4444 przy 2K (2048 × 1080) do 120 kl./s
    ProRes 422 HQ, ProRes 422 i ProRes 422 LT przy 2K (2048 × 1080) do 120 kl./s
  • AVID CODECS -
    DNxHR HQX DNxHR w rozdzielczości 4K (4096 × 2160) 12 bitów do 29,97 kl./s
    DNxHR HQ, SQ i LB w rozdzielczości 4K (4096 × 2160) 8 bitów do 29,97 kl./s
    DNxHR 444 przy 2K (2048 × 1080) 12 bitów do 120 kl./s
    DNxHD 444 i HQX (1920 × 1080) 10-bitowe do 120 kl./s
    DNxHD HQ, SQ i LB (1920 × 1080) 8 bitów do 120 kl./s
  • KONSTRUKCJA - Stop aluminium
  • Waga 1,52kg (BRAIN z Integrated Media Bay)
  • TEMPERATURA OPERACYJNA 0°C do 40°C
  • TEMPERATURA PRZECHOWYWANIA -20°C do 50°C
  • ODPOWIEDNIA WILGOTNOŚĆ - 0% do 85% bez kondensacji
  • ZARZĄDZANIE KOLORAMI -
    obsługuje 33×33×33×33, 32×32×32, 26×26×26, oraz 17×17×17×17 LUTS 3D
    Zmienna liczba wyjść 3D LUT z modułem ekspandera DSMC2
    Programowalny przez użytkownika kształtownik 1D LUT
    Tetrahedral interpolation, przetwarzanie 16-bitowe
  • AUDIO -
    Zintegrowane dwukanałowe cyfrowe mikrofony stereofoniczne, nieskompresowane, 24-bitowe 48 kHz
    Opcjonalnie 2 dodatkowe kanały z modułem ekspandera DSMC2, nieskompresowane, 24-bitowe 48 kHz
  • REMOTE CONTROL
    Zintegrowana antena R.C.P. WiFi
    Ethernet, RS232 i GPI Trigger z modułem ekspandera DSMC2
  • MONITOR OUTPUTS
    3G-SDI (HD-SDI) i HDMI z modułem ekspandera DSMC2
    1080p RGB lub 4:2:2, 720p RGB lub 4:2:2
    480p RGB lub 4:2:2 (tylko HDMI)
    SMPTE Timecode, metadane HANC, 24-bitowe 48 kHz Audio
  • OPCJE MONITORA
    DSMC2 RED Touch 4.7" LCD, DSMC2 RED Dotknij 7.0" LCD i DSMC2 RED EVF (OLED) z bezprzewodowym połączeniem.
    RED Touch 9.0" LCD, RED Touch 7.0" LCD, RED Touch 5.0" LCD, RED PRO 7" LCD, BOMB EVF (OLED) i BOMB EVF (LCOS) kompatybilny z adapterem LEMO DSMC2 LEMO Adaptor A i przewodem LCD/EVF.
  • REDCINE-X PRO -
    FORMATY DOSTAWY 4K: DPX, TIFF, OpenEXR (.RED poprzez wtyczkę RRencode)
    2K: DPX, TIFF, OpenEXR (.RED poprzez wtyczkę RRencode)
    1080p RGB 4:2:2, 720p 4:2:2 : QuickTime, JPEG, AVID AAF, MXF
    1080p 4:2:0, 720p 4:2:0 : H.264, .MP4
  • OPROGRAMOWANIE DO EDYCJI WIDEO, ZGODNOŚĆ -
    Adobe Premiere Pro, AVID Media Composer,
    DaVinci Resolve, Edius Pro, Final Cut Pro, Vegas Pro
  • Gwarancja producenta - 24 miesiące

 

Niniejszy opis produktu, jako osobista twórczość intelektualna creativetools.pl, podlega ochronie praw autorskich. Kopiowanie niniejszego opisu lub jego części jest zabronione. Naruszenia własności będą przez nas egzekwowane.

Recenzje klientów

Numer SAP 013491
Nr katalogowy dostawcy 710-0317
Kod EAN Nie
Gwarancja 24 miesiące
Producent RED