RED DSCM2 GEMINI 5K S35 (710-0305)

Więcej widoków

RED DSCM2 GEMINI 5K S35 (710-0305)

SAP:012418 / MFR: 710-0305

Cena brutto: 94 673,00 PLN
Cena netto: 76 969,92 PLN

Dostępny 7-14 dni
BRAIN DSMC2 jest zdolny do zapisu danych z szybkością 300 MB / s i może jednocześnie rejestrować w REDCODE RAW i Apple ProRes lub Avid DNxHR / HD.

RED DSCM2 GEMINI 5K S35 BRAIN (710-0305)

Kamery RED zapewniają wspaniałą rozdzielczość i jakość obrazu, tworząc czyste i organiczne obrazy, które ożywiają każdy materiał. Matryce MONSTRO i HELIUM to kolejny krok do przekroczenia piękna oferowanego przez film - do 17 razy lepszej rozdzielczości niż HD - i ponad 4 razy więcej niż 4K. Aby zapewnić elastyczność w każdej sytuacji, GEMINI jest obecnie najlepszą matrycą RED, oferującą znacznie lepszą wydajność przy słabym oświetleniu i lepszą jakość w cieniach. BRAIN DSMC2 jest zdolny do zapisu danych z szybkością 300 MB / s i może jednocześnie rejestrować w REDCODE RAW i Apple ProRes lub Avid DNxHR / HD.

Dzięki funkcjom takim jak wolne od kabli urządzenia peryferyjne, zintegrowana wnęka na nośniki, sterowanie bezprzewodowe i inne - DSMC2 jest również kompatybilny z rosnącym arsenałem modułów i akcesoriów - od RED i innych producentów zewnętrznych. Wymienne bagnety filtrów OLPF i obiektywów zapewniają najlepszą kontrolę nad nagraniami.

UWAGA: Sam system DSMC2 BRAIN nie ma portu zasilania DC IN. Do zasilania kamery potrzebny jest ekspander portów lub moduł zasilania. Aby zbudować działającą konfigurację dla BRAIN, RED zaleca ekspander, baterię, mocowanie obiektywu, wyświetlacz i nośnik.

UWAGA: Wszystkie BRAINy DSMC2 są dostarczane ze standardowym OLPF; Pakiet OLPF 2 jest przezaczony dla Skin Tone-Highlight i Low Light.

Najważniejsze cechy:

  • 5K Super 35mm CMOS Sensor
  • Nagrywanie do 75 kl./s 5120 x 3000
  • REDCODE RAW, ProRes, and DNx Recording
  • High-Speed Recording do 300 kl./s w 2K
  • Nagrywanie na RED MINI-MAG Media
  • Wykorzystuje akcesoria DSMC2
  • Wymienne mocowania obiektywów
  • Konstrukcja stopu aluminium
  • 12/24/25/30/48/50/60 fps i wyższe

Specyfikacja:

  • Efektywne piksele - 5120 × 3000
  • Rozmiar matrycy - 30.72 mm x 18.0 mm (Przekątna: 35.61 mm)
  • Dynamic range - 16.5+ stops
  • Maksymalna liczba klatek na sekundę -
    96 fps przy 5K Full Format (5120 × 2700), 120 fps przy 5K 2.4: 1 (5120 × 2160)
    120 fps przy 4K Full Format (4096 × 2160), 150 fps przy 4K 2.4: 1 (4096 × 1728)
    150 fps przy 3K Full Format (3072 × 1620), 200 fps przy 3K 2.4: 1 (3072 × 1296)
    240 fps w pełnym formacie 2K (2048 × 1080), 300 fps przy 2K 2.4:1 (2048 × 864)
  • Max data rates
    Do 275 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (480 GB i 960 GB)
    Do 225 MB/s przy użyciu RED MINI-MAG (120 GB i 240 GB)
  • Playback frame rates (project timebase) - 23,98, 24, 25, 29,97, 47,95, 48, 50, 59,94, 60 fps, wszystkie rozdzielczości
  • Ustawienia REDCODE, Zakres Od 2: 1 Do 22:1
    3:1 REDCODE dla 5K Full Format (5120 × 2700) przy 24 fps
    9:1 REDCODE dla formatu 5K (5120 × 2700) przy 96 fps
    2:1 REDCODE dla 4K Full Format (4096 × 2160) przy 24 fps
    7:1 REDCODE dla formatu 4K Full (4096 × 2160) przy 120 fps
  • Redcode RAW, ACQUISITION FORMATS
    Format 5K (5120 × 2700), 2:1, 2,4:1, 16:9, 6:5, 4:1, 8:1 i Ana 2x, 1,3-krotny
    Format 4K (4096 × 2160), 2:1, 2,4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1 i Ana 2x, 1,3 x
    Pełny format 3K (3072 × 1620), 2:1, 2,4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1 i Ana 2x, 1.3 x
    Pełny format 2K (2048 × 1080), 2:1, 2,4:1, 16:9, 3:2, 4:3, 5:4, 6:5, 4:1, 8:1 i Ana 2x, 1.3 x
  • Apple Prores
    ProRes 422 HQ, ProRes 422 i ProRes 422 LT przy 4K (4096 × 2160) do 29,97 fps
    ProRes 4444 XQ i ProRes 4444 w rozdzielczości 2K (2048 × 1080) do 120 fps
    ProRes 422 HQ, ProRes 422 i ProRes 422 LT w rozdzielczości 2K (2048 × 1080) do 120 fps
  • AVID CODECS
    DNxHR HQX przy 4K (4096 × 2160) 12-bit do 29,97 fps
    DNxHR HQ, SQ i LB przy 4K (4096 × 2160) 8-bit do 29,97 fps
    DNxHR 444 przy 2K (2048 × 1080) 12-bit do 120 fps
    DNxHD 444 i HQX (1920 × 1080) 10-bit do 120 fps
    DNxHD HQ, SQ i LB (1920 × 1080) 8-bit do 120 fps
  • Budowa - Magnesium i stop aluminium
  • Waga - 1,5kg (BRAIN ze zintegrowaną Media Bay)
  • Temperatura pracy - 0°C do 40°C
  • Temperatura przechowywania -20°C do 50°C
  • Wilgotność względna 0% do 85% bez kondensacji
  • Zarządzanie Kolorami
    Obsługuje 33×33×33, 32×32×32, 26×26×26, and 17×17×17 3D LUTs
    Zmienna liczba wyjść 3D LUT z modułem ekspandera DSMC2
    Programowalne shaper 1D LUTs
    Interpolacja czterościenna, przetwarzanie 16-bitowe
  • Audio
    Zintegrowane dwukanałowe cyfrowe mikrofony stereofoniczne, nieskompresowane, 24-bit 48 kHz
    Opcjonalnie 2 dodatkowe kanały z modułem ekspandera DSMC2, nieskompresowane, 24-bit 48 kHz
  • Zdalne sterowanie -
    Zintegrowane R.C.P. Antena WiFi
    Ethernet, RS232 i GPI Trigger z modułem ekspandera DSMC2
  • Wyjścia monitora -
    3G-SDI (HD-SDI) i HDMI z modułem ekspandera DSMC2
    1080p RGB lub 4: 2: 2, 720p RGB lub 4: 2: 2
    480p RGB lub 4: 2: 2 (tylko HDMI)
    SMPTE Timecode, metadane HANC, 24-bitowe audio 48 kHz
  • Opcje monitora -
    DSMC2 RED Touch 4,7 "LCD, DSMC2 RED Touch 7.0" LCD i DSMC2 RED EVF (OLED) z połączeniem bez kabla.
    RED Touch 9.0"LCD, RED Touch 7.0" LCD, RED Touch 5.0 "LCD, RED PRO 7" LCD, BOMB EVF (OLED) i BOMB EVF (LCOS) kompatybilny z DSMC2 LEMO Adapter A i kabel LCD / EVF.
  • Formaty wyjściowe REDCINE_X PRO
    4K: DPX, TIFF, OpenEXR (.RED przez wtyczkę RRCode)
    2K: DPX, TIFF, OpenEXR (.RED przez wtyczkę RRCode)
    1080p RGB 4: 2: 2, 720p 4: 2: 2: QuickTime, JPEG, AVID AAF, MXF
    1080 p 4: 2: 0, 720p 4: 2: 0: H.264, .MP4
  • Kompatybilne oprogramowanie do edycji video-
    Adobe Premiere Pro, AVID Media Composer,
    DaVinci Resolve, Edius Pro, Final Cut Pro, Vegas Pro
  • Gwarancja producenta - 24 miesiące

Recenzje klientów

Numer SAP 012418
Nr katalogowy dostawcy 710-0305
Kod EAN Nie
Gwarancja 24 miesiące
Producent RED