Chaos Group v-ray 3.0 for 3ds Max + 5 Render Nodes

Chaos Group v-ray 3.0 for 3ds Max + 5 Render Nodes

SAP:006262 / MFR:

Cena brutto:  7 123,00 PLN      

Cena netto: 5 791,06 PLN

Dostępny - 24h
V-Ray for 3ds Max jest rozwiązaniem opracowanym przez firmę Chaos Group, które pozwala na szybkie tworzenie i edycję realistycznych obrazów 3D.

DO LICENCJI WYMAGANE JEST DOKUPIENIE KLUCZA LICENCYJNEGO USB!

V-Ray 3.0 for 3ds Max

V-Ray for 3ds Max jest rozwiązaniem opracowanym przez firmę Chaos Group, które pozwala na szybkie tworzenie i edycję realistycznych obrazów 3D. VRay for 3ds Max to szybki rendering, który łączy w sobie moc silnika V-Ray z bezprecedensową elastycznością i szybkością interaktywnego systemu renderingu V-Ray RT.

Podstawowe funkcje:

Cieniowanie:

  • Wydajny system cieniowania zoptymalizowany pod kątem ray-tracingu – zastosowano specjalne shadery poprawiające szybkość renderowania
  • Obsługa wydajnego nakładania warstw materiałowych – szybkie renderowanie złożonych materiałów możliwe dzięki wykorzystaniu V-Ray Blend
  • Shader Fast-Sub – materiał V-Ray FastSSS2 wykorzystuje pre-pass do szybkiego tworzenia efektów precyzyjnego rozpraszania różnego rodzaju podłoży
  • VRayCarPaintMtl – umożliwia tworzenie niezwykłych lakierów samochodowych dzięki warstwom base, flake oraz coat. Pełen mapping zapewnia niezwykłą elastyczność oraz szeroki wachlarz dostępnych efektów
  • VRayDistanceTex – narzędzie do generacji bogatej palety efektów bazujących na odległościach pomiędzy obiektami sceny. Komputerowo przetworzone obrazy mogą stanowić bazę dla innych efektów jak V-ray fur
  • VRayMultiSubTex – specyficzne tekstury V-Ray do przypisywania odmiennych tekstur bazujących na ID obiektom
  • Dyspersja – nowa właściwość pozwalająca na kreowanie niezwykłych zbliżeń obiektów refrakcyjnych


Oświetlenie:

  • W pełni globalna, fizyczna iluminacja – zastosowano doskonałe narzędzia w pełni oddające fizyczne aspekty oświetlenia
  • Kierunkowość świateł o prostokątnym kształcie promieni – pozwala przekształcić światła V-Ray rectangle w kierunkową teksturę oświetlenia dzięki nowym parametrom kierunkowości
  • Wydajna iluminacja dzięki środowisku HDR – pozwala tworzyć precyzyjne rozwiązania IBL z ostrymi cieniami w ułamkach czasu tradycyjnego renderingu
  • V-Ray Light Lister – szybkie i kompleksowe narzędzie oświetlania współpracujące z V-Ray Specific Light Lister


Rendering:

  • Obsługa dodatkowych elementów renderujących – pozwala na uzyskanie pełnej kontroli kompozitingu, poprzez rozdzielenie renderowania na mniejsze komponenty składowe
  • VrayLightSelect Render Element – narzędzie do kompleksowej obsługi rendering oświetlenia w czasie rzeczywistym


Efekty:

  • VRayExposureControl – plug in do właściwej ekspozycji widoku kamery
  • VRayLensEffect – symulator nieodłącznych niedoskonałości rzeczywistych obiektywów. Umożliwia dodanie takich efektów jak bloom czy glare z dodatkową dyspersją światła
  • V-Ray Lens Analysis – narzędzie do szybkiego kreowania realistycznych (zmierzonych) szablonów rozproszeń przeznaczonych dla V-Ray Physical Cameras. Pozwala na dopasowanie efektów rozproszenia do powszechnie wykorzystywanych obiektywów
  • V-Ray Physical camera - głębia pola z efektem bokeh, pozwalająca na szybkie tworzenie precyzyjnych, bazujących na fizycznych właściwościach urządzeń efektów głębi ekspozycji
  • Precyzyjne rozmycie ruchu – wydajny i dokładny efekt rozmycia bazujący na fizycznych parametrach obiektywów


Optymalizacje:

  • Opcje stereoskopowe – dzięki wykorzystaniu pomocnika VRayStereoRig w łatwy sposób mamy możliwość zestawiania obrazów i animacji stereoskopowych. Dodatkowo wbudowane wsparcie map cieni pozwala na znaczne przyspieszenie renderingu efektów Depth of Field i Motion Blur bez względu na efekt stereoskopowości
  • Bidirectional Path Tracing (BPT) – dwukierunkowy tracing ścieżek pozwalający na precyzyjne kreowanie ostrych efektów świetlnych
  • Dynamiczne wczytywanie format OpenEXR – umożliwia wczytywanie w locie ze wsparciem dla poprawionych tekstur VRayHDRI
  • Mapowanie przemieszczenia – dokładna kontrola nad przemieszczeniem obiektów dzięki modyfikacji V-Ray Displacement
  • Trzy różne metody próbkowania obrazu – szybkie silniki z anty-aliasingiem pozwalają na dopasowywanie obrazu do dowolnych wymagań


Wymagania sprzętowe:

  • Komputer z 64-bit 3ds Max (Design) 2011 lub nowszym
  • Windows XP/Windows Vista/Windows 7, Windows 8, wersja 64-bitowa
  • Procesor Intel Penium IV lub inny kompatybilny z SSE2 (rekomendowany dual Pentium IV lub AMD Opteron lub nowszy)
  • Pamięć 4 GB RAM i więcej, (rekomendowane 8 GB)


Obsługiwane platformy:

  • 64-bit Autodesk® 3ds Max® lub 3ds Max Design wersja 11 lub późniejsza

Recenzje klientów

Numer SAP 006262
Nr katalogowy dostawcy Nie
Kod EAN Nie
Gwarancja 12 miesięcy
Producent Chaos Group